Pagina's

vrijdag 8 maart 2013

Wordt het een deken? Of toch een kussen?


Ben er al diverse malen aan begonnen maar elke keer als ik van plan was om een dekentje te gaan haken, werd het uiteindelijk toch een kussentje. Maar nu ga ik het volhouden. Ben voorlopig nog wel even zoet want heb nog maar 38 granny squares gehaakt. En volgens mij moet ik ongeveer 140 granny's haken. O jee, als ik er al aan denk.

Garen:
Drops Paris (100% katoen) / haaknaald 5 


Door de paar prachtige zonnige dagen kreeg iedereen toch even dat lente gevoel. Dus ook hier was het tijd om de tulpen weer op tafel te zetten.


Nog even een nieuwtje. Over een paar maandjes gaan we verhuizen. Ons huis is al verkocht en hebben een prachtig huis gekocht in het dorp waar ik ben opgegroeid. We hebben ervoor gekozen om onze meisjes daar ook op te laten groeien. We kijken er heel erg naar uit en de meiden ook. Dus na 15 jaar in het prachige Den Bosch gewoond te hebben, gaan we nu toch afscheid nemen van onze lievelingsstad.
Hier later meer over!

25 opmerkingen:

  1. prachtige kleuren!
    komt vast goed met de deken.. voor in je nieuwe huis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie Granny's!
    Dat is mijn droom ook om een deken te haken. Maar dan volhouden hé :-)
    Wel supermooi voor in jullie nieuwe huis.

    Alvast heel veel succes met het haken.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. even doorzetten!!!! (ik heb ook nog zo'n project op zolder liggen......)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volhouden, hoor, want hij wordt heel mooi!!!

    Succes met de verhuizing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi ! heb net ook een overtrek voor een rolkussen gehaakt zoals jij ! Welke kleurnrs heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Bedoel je de kleurnummers van die rolkussen (vorig blogbericht) of van deze granny squares? Van de rolkussen heb ik niet alle bolletjes meer dus daarvan kan ik je niet alle nummers geven. Van deze granny squares wel.
      Groetjes, Liane

      Verwijderen
    2. sorry, bedoelde van deze granny !
      alvast bedankt

      Verwijderen
    3. Oke, hier komen ze.
      L. Blauw 2 / Roze 6 / Rood 12 / Wit 16 / L. Roze 33
      Drops Paris

      Groetjes, Liane

      Verwijderen
    4. Liane misschien een tip. ik bewaar de banderol met een stukje garen eraan geplakt in een plastic doosje waar ijs in heb gezeten, zo weet je altijd de kleurtjes, en ook nog hartelijk gefeliciteerd zeg met jullie nieuwe huis en dat in deze tijd, waar je steeds op tv hoort, dat de huizen niet te verkopen zijn.Wat een geluk voor jullie en ik hoop dat jullie er een fijne tijd in tegemoet gaan.
      Hartelijke groeten Elly

      Verwijderen
  6. Heerlijk deze frisse kleurtjes. Ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden. Leuk een verhuizing in het vooruitzicht! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zalige kleurtjes ...heel mooi voor een deken

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt vast een prachtige deken!
    Succes met alle verhuisplannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vrolijke kleuren, wordt vast een hele mooie deken!! Ben benieuwd.

    En je kast... precies die had ik ook! (moesten we verkopen, pastte niet meer in ons nieuwe huis), mooi is die he?!

    Spannend voor jullie, een nieuw huis!
    Ik blijf je leuke blog volgen.

    FIjn weekend,

    Miriam (www.tbezigebijtje.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat dekentje gaat niet lopen he, rustig doorhaken. Ik heb 7 maanden gehaakt aan mijn dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een project, maar dan straks wel een heel mooi einderesultaat!

    Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis en de komende verhuizing!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren! straks ben je blij dat je volgehouden hebt :) succes met de verhuizing!

    super leuk blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kleurtjes ;-) En succes met je verhuis, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze zijn al heel mooi. Succes met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke kleurtjes. Echt een geweldige combi. Ik vind het heerlijk om dekens te haken, maar heb er vaak wel 1 of meerdere projecten naast, want alleen met zo'n deken bezig zijn, kan wel eens saai worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk lentedekentje!!! Ow wat spannend allemaal zeg! Ook voor de meiden!
    Succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So lovely! :)
    Thank you so much for your lovely blog!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla
    Ulla's Quilt World

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke kleuren.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er geweldig uit heb net je hele blog lekker doorgelezen met een kopje koffie en paasuitjes (hmmm)
    Kwam erachter dat we best dicht bij elkaar wonen teminste nu woon je nog in den bosch ik in kaatsheuvel.
    jou tip voor de stoffenwinkel in ammerzoden ga ik deze zaterdag eens bekijken wist niet dat daar zo`n leuke winkel zat.
    Ben ook pas een blog begonnen nog niet zo mooi als die van jou hoor maar als je zin hebt om ook eens te kijken http://keihip-marielle.blogspot.nl
    tot blogs volg je leuke bezig heden en succes met de verhuizing
    groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen