Pagina's

woensdag 3 april 2013

Koninklijk Oranje!

Nog eventjes en dan is het Koninginnedag / Kroningsdag!

Voor deze speciale gebeurtenis, heb ik Oranje accessoires toegevoegd aan mijn webshop. Mijn meisjes zijn er alvast klaar voor.

- Prachtige volle Oranje petticoat voor de kleine meisjes
- Oranje haarbloem
- Oranje haarspeldjes / haarknipjes
- Oranje meisjes armbandje met bedels

Maar ook heb ik aan de grotere meisjes gedacht ;-) dus speciaal voor de dames een leuke Oranje bloemen ring.

 
www.petitefee.nl


Zo, deze keer was het een Petite Fee blogstukje maar ben ondertussen druk aan het haken. Nog bezig met mijn deken en voor de afwisseling een tas tussendoor aan het haken. Hier binnenkort meer over!

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben benieuwd naar je haaksels! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke accessoires! Ik ga er ook nog voor bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben onder de indruk van je supermooie blog en wilde je gaan volgen.
    Maar voor zover ik het goed zie, vind ik alleen volgen via facebook, klopt dat?

    Verder wil ik je heel graag bedanken voor de geweldig duidelijke uitleg over de Granny Flower via je tutorial eerder in je blog. Ooit probeer ik het eens uit.

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! En nog vergeten: je drie dochters moeten zich wel super verwend voelen met een mama die zoveel schitterende dingen voor hen maakt.

    BeantwoordenVerwijderen